Oldalak

2011. április 7., csütörtök

Itt a folytatés, ahogy megígértem.

6. FEJEZET
„6 hónappal később˝


Kedves Naplóm!

Már 6 hónapja vagyunk együtt, és ez a fél év volt életem legszebb időszaka. Úgy érzem tényleg vele tudnám leélni az egész életemet. Már arra is igent mondanák biztosan, ha  megkérné a  kezemet. Imádok vele lenni, imádok a karjai közé bújni, imádok vele beszélgetni. Sokat nevetünk, szórakozunk, és az egész életemet megváltoztatta. A csókja egyszerre tüzes és lágy. Elég a szemébe néznem tudom mit akar. Én teljesen magamat tudom adni a közelében, úgy fogad el ahogy vagyok. Nem akar megváltoztatni, nem akar az ő képére formálni, persze el mondja ha valamikor szerinte rosszul cselekszem, de mindezt normálisan, nem leszól, inkább építő kritikát ad. És ez nagyon jó. A VB-t amúgyis most nyerte meg egy kicsit már higgadtabb itt a szünetben így sokat megyünk kirándulni, sétálni, vacsorázni, várost nézni. Imádom amilyen..Egyszerre humoros, komoly, udvarias, de nem remegve tekintélytisztelő, magabiztos, de nem pökhendi. Időnként persze elborul az agya egy kicsit forrófejű, de én ilyenkor szeretem a legjobban. :) Sikerült kifejlesztenem a legtökéletesebb receptet, ha összeveszünk, egyszerűen kicsit bedurcizok, nem szólok hozzá
Megvárom amíg ő jön oda hozzám, ilyenkor mindig olyan aranyos, mindig azt mondja, hogy üljünk le megbeszélni higgadtan, és mindig bocsánatot kér…szóval ez már működik:)
Na mára ennyi egy kicsit már késő van…..


Elrejtettem gyorsan a szokásos helyre a naplómat, és elmentem lezuhanyozni Lewissal. Megvacsoráztunk, beszélgettünk sokat, majd az ágyban kötöttünk ki. Reggel 9-körül keltem fel, Lewis ágyba hozta nekem a reggelit, nagyon cuki volt..
-Figyi Lewis! Nem megyünk el egyet sétálnia parkba vagy valahova?
-Nagyon jó ötlet. Tőlem már indulhatunk is.
-Jó 20 perc és indulhatunk.
Hamar elkészültem. Elsétáltunk a parkba. Az idő nagyon kellemes volt. Az ég igaz egy kicsit borús volt. A lágy szellő simogatta a bőrünket, a madarak csicsergését hallgattuk.  Elnyaltunk egy fagyit is a kedvencemet ettem vaníliát. 3 gombócot is. Az idillikus eseménysorozatot Tiff hívása szakította meg.
-Lewis egy pillanat Tiff az fel kell vennem
-Ok.
-Szia Tiff!
-Szia Sammy! Lehetne egy nagy kérésem?
-Mondjad.
-Nem tudnál ma elkísérni, Szingapúrba? Kérlek gyere el 3 napot lennénk ott, és nagyon régen voltnk együtt …
-Jó megkérdezem Lewist ha neki nem baj megyek, de akkor is megyek ha nem tetszik neki az ötlet, tényleg rég láttalak.
-Na akkor  köszi, kérlek készülj el 7-re akkor indulunk a repülőtérre.
-Ok Szia. Puszi.
-Neked is.
-Sammy, nem lenne gond, ha holnap elmennék a skacokkal a Bl- meccsre? Csak most derült ki, hogy lesz jegyünk. Button most szólt.
- Mem baj, pont most beszéltem Tiffel, hogy elmehetnénk Szingapúrba 3 napra, ma este indulnánk, mivel végre interjút tud készíteni Nandoval, élő egyenes adásban.
-Jól van jók legyetek majd.
-Ti is legyetek majd jók Lewis:)
-Jók leszünk megígérem.
Egy hatalmas csókot nyomott az arcomra. Majd beszálltam a kocsiba. És elindultunk a reptér felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése