Oldalak

2011. április 2., szombat

Kérlek nagyon szépen titeket írjatok komikat!!!
Itt az 5. rész:


5. FEJEZET
„Még percekig álltam ott ledermedve.”


Köszönt nekem még egyszer és azt mondta, hogy holnap még találkozunk. Én még percekig álltam ott az ajtó előtt ledermedve. Majd hirtelen valaki a nevemet mondta. Tiff volt az.
-Sammy mi történt, olyan fura vagy?
-Jaj, Tiff el sem fogod hinni, megcsókolt Lewis, és azt mondta, hogy szeret.
-És jól csókol?
-Jaj Tiff, neked ez a legfontosabb!?
-Igen- mondta óriási mosollyal az arcán.
-Rémisztően jól..
-Én ezt mindig is sejtettem, mesélj még!
-Nagyon jó volt az este, a kaja is nagyon fincsi volt, és sokat beszélgettünk a családjáról a mindennapokról, a céljairól. Nagyon sok mindent megtudtam róla, én úgy gondolom sikerült megtalálnom a másik felemet.
Elmentem lefeküdni, de elaludni nem nagyon sikerült. Másnap karikás szemekkel keltem, így megpróbáltam egy kicsit helyre rakni magamat. Most kezdődik a harmadik szabadedzés egész jó köridőket mennek a fiúk Button a harmadik, Lewis az első helyen fejezte be az edzést. Lewissal beszélgettünk, és úgy döntöttünk elmegyünk egyet sétálni a Paddocban. Épp a Ferrari boxja előtt haladtunk el, amikor Nando kiabált utánunk.
-Szia Sammy! Rég láttalak édes, drága, egyetlen unokahugicám! Mesélj, hogy halad a modellkedés?
-Szia Nando, igen régen beszélgettünk, jól haladok. Köszi a kérdést.
-Szia Lewis!
-Szia!
-Na Nando most megyünk, de majd hívj és beszélünk, jó lenne elmenni majd valahova, amúgy is most egész évben itt leszek.
-Sziasztok. Akkor majd hívlak. Puszi.
-Nem is mondtad hogy az unokatesód  Fernando.
-Nem tartottam olyan fontos dolognak.
-És sűrűn szoktatok találkozni?
-Igen szinte olyan volt mintha a második bátyám lenne. Sokat voltunk együtt gyerekkorunkban. Ő miatta szerettem meg az F1-et, Mindig le kellett vele ülnöm nézni a futamokat.
-Aha az jó. Sammy beszélnünk kellene.
-Rendben.
-Tudod úgy érzem megtaláltam azt a valakit benned akit mindig is kerestem. Te egy nagyon okos, vicces, gyönyörű lány vagy, jó lenne ha sokat tudnánk együtt lenni, akarsz a barátnőm lenni?
-Igen, én nagyon szeretlek és én is így érzek irántad - suttogtam a fülébe.
Megcsókolt, a csókja egyszerre volt tüzes és finom, annyira jó volt, hogy utána úgy éreztem mintha a mennyországban lennék. A vakuk csak úgy villogtak, de ez semelyikünket sem zavart.. A szemembe nézett megint és azt mondta, hogy szeret és újra megcsókolt majd egy puszit nyomott az orromra. A sajtósok rögtön letámadták, hogy ki ez a lány, és hogy mennyire komoly a kapcsolatunk, hogy mennyi ideje ismer. Higgadtan válaszolt a kérdésekre. Azt mondta, hogy 4 napja ismer, és nagyon komoly az ügy, mert őrjítően belém zúgott. Nagyon jól esett, amiket mondott rólam. Másnap az összes újság címlapján mi szerepeltünk, így a kapcsolatunkat fölösleges is lett volna titkolni.

2 megjegyzés:

  1. Cső, most jutottam ide, és mérhetetlen örömömre szolgál hogy 3 rész is volt. Jó lett, várom a következőket. Gondolom a sajtósok megkeverik azért a nagy idillt.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Jó kis Fanfic :D Lewis♥ :) Lehet, hogy a hatásodra még én is folytatom az enyémet :P :D:D Sok sikert!
    üdv, weronyyy

    VálaszTörlés