Oldalak

2011. április 29., péntek

Kifürkészhetetlen út- 9. rész

Sziasztok itt van az új rész! Olvassátok el és írjatok komikat! Jó lenne ha összejönne 3-4 komi!!
 
A Száguldás az élet rögös aszfaltcsíkján, következő része elérhető a http://szaguldasazelet.blogspot.com/  címen.


Én a boxból figyeltem végig az első szabadedzést, és utána elmentem a büfébe reggelizni. A telefonom csörgött, Raque volt az.
-         Szia, hogy sikerült tegnap?
-         Életem legszebb napja volt. Rémisztően romantikus, érzelemdús, csodálatos estét töltöttünk együtt. Figyi átmegyek hozzátok, mert le fog merülni a mobilom.
-         Ok, várlak, mindent mesélj el majd.
-         Ok.
Elindultam a Ferrari boxja felé. Raque rögtön letámadott.
-         Szia!
-          Szia!
-         Na, mesélj!
-         Először is elmentünk egy kellemes étterembe megvacsoráztunk, elsétáltunk a tengerpartra, ott egy kis sátor volt, ott töltöttük az éjszakát, aludni persze egy percet sem sikerült, reggel megnéztük, ahogy felkel a nap, és….- nyújtottam felé a kezemet, amit eddig takargattam. - és megkérte a kezemet.
-         Óh, Sammy, ez gyönyörű, csodálatos, hú, nem is gondoltam volna Lewisról, hogy ilyen romantikus. Nando gyere!
-         Igen lányok, mi a helyzet, szia Sammy!
-         Szia!
-         Óh, milyen gyönyörű gyűrű, csak nem?
-         Csak de- mosolyogtam rá.
-         Gratulálok.
Nando átölelt és egy puszit nyomott az arcomra.
-         Lewisnak nagyon jó ízlése van.
-         Jaj, köszi Nando
-         Na, csajok nekem most mennem kell, összefuthatnánk majd négyesben.
-         Ok, majd még beszélünk.
Elindultam vissza a McLaren boxjába. Végignéztem a 2. szabadot, majd másnap a harmadik szabadedzést is. Hamarosan kezdődik az időmérő.
-         Drukkolok Lewis!
-         Köszi.
-         Szeretlek, kicsim.
-         Én is bajnokom, egyetlenem.
Átöleltük egymást majd ujjaimat keresztbe tettem, és az időmérőt bámultam. Megnyerte a Q1-et, a Q2-ben a második lett, utolsó körök, utolsó másodpercek. Lewis egy nagyon-nagyon gyors körön van kint. És…………...………….Megnyerte!!!!!! A boxban mindenki tapsolt és őrjöngött. Este beszélgettünk a gyerekekről, a családról. Azt mondta, hogy örülne egy kisgyermeknek. Én is nagyon örülnék, bevallom. Este nagyon szörnyű dolgot álmodtam, Lewis balesetet szenvedett, az eső hirtelen leszakadt, és ő ott ült a roncsban. Nem mozdult. A korházban azt mondták, hogy nem tudnak rajta már segíteni, meghalt. Szörnyű volt, olyan furcsa érzésem van, remélem nem fog semmi baj történni, ez csak egy álom volt nyugi Sammy. Nyugodj meg, csak egy rossz álom. A versenyt Lewis megnyerte, és nagyon jól teltek a következő hónapok. Lewis sorra nyerte a futamokat, sok időt töltöttünk együtt, élveztük az életet. Most it vagyunk a Brazil nagydíj reggelén, és nagyon félek. Félek, mivel tegnap óta nagyon furcsa érzésem van, azt álmodtam, hogy meghalt, meghalt az az ember, akit a legjobban szerettem. Ugyanezt álmodtam még az Ausztrál futam előtt is, és akkor Lewis megnyerte a futamot. Most sem lesz semmi baj. ,,Sammy, nyugodj meg”
Néztem, ahogy békésen alszik mellettem. A fejemet a mellkasára tettem, és hallgattam a szívdobogását.
-         Jó reggelt!+
-         Neked is Sammy.
-         Lewis ugye vigyázni fogsz magadra ma a pályán.
-         Igen, mindig vigyázok. Miért?
-         Semmi, csak nélküled nem tudnám elképzelni az életemet.
-         Én sem, nélküled.
-         Tudod, te vagy az életem értelme.
-         Nekem meg te. Sammy szeretlek.
-         Én is. Nagyon drukkolok neked ma.
-         Kösz. Remélem sikerül.
-         Sikerülni fog. Figy elég, ha pontszerző helyen behozod a gépet.
-         Tudom.
-         Szinte már a kezedben van a trófea.
Elkészültünk, megreggeliztünk, majd elindultunk a pálya felé, ott volt Nick, Linda, Carmen, Anthony, Ramirez, és eljött Dennis is. Megint hatalmába kerített az a furcsa érzés. Raquet pillantottam meg az ajtóban.
-         Szia, hát te meg itt, hogy-hogy?
-         Szia…. Most úgy gondoltam átjövök ide egy kicsit, Nandoval tegnap beszéltük meg, azt mondta, hogy ő is átjön a verseny után.
-         Hát, jól van, amúgyis valakivel beszélnem kellett.
-         Miért, valami baj van?
-         Tudod, nagyon rossz előérzetem van. Már másodjára álmodom ugyanazt.
-         Mit?
-         Azt, hogy Lewis balesetet szenved, és …..
-         És?
-         És meghal…
-         Sammy hidd el nem lesz semmi baj, csak nagyon félsz attól, hogy elveszíted. Ezért álmodsz ilyeneket.
Mindenki izgatottan figyelte a versenyt, Lewis vezetett mögötte közvetlen Alonso és Webber csatázott. Már csak 3 kör volt hátra kezdtem fellélegezni, de ekkor hirtelen el kezdett zuhogni az eső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése