Oldalak

2011. május 14., szombat

Folytatás-11.rész


Mindenki döbbenten állt, Ron és Martin arcán láttam a csalódottságot.. Martin a falnak fordult és zokogni kezdett. Anthony sokkos állapotba került…
     -     Kérem doktor úr! Mennyi esélye van a teljes felépülésre??-kérdeztem pedig tudtam, hogy a válasz nem az lesz amit hallani szeretnék..
- Egyelőre nem túl sok mindent lehet mondani, de jelen pillanatban nagyon kevés esély van arra, hogy 100%-osan felépüljön. Az elkövetkező 2 hét nagyon kritikus…
 Mindenkit lesújtott a hí
     -      Bemehetek hozzá?
     -      Pár perc.
     -      Magánál van?
     -      Igen.
Elindultam az ajtó felé… Az egész testem remegett. Lehúztam a kilincset és elindultam lassan az ágy felé. Amikor megláttam alig tudtam visszatartani a zokogást, az arca teli volt vágásokkal, sebekkel.
-         Lewis, hogy vagy?
-         Megvagyok.
-         Lewis szeretlek, fáj valamid?
-         Mindenem. Én is szeretlek. Sammy, segíts!
-         Mit lewis, mi a baj?
Ekkor hirtelen a gépek sípolni kezdtek, lewis szeme becsukódott.                 
Kirohantam a korteremből és ordítani kezdtem
-         Orvost, orvost!!!!!Segítség!!!!!Segítség!!!!- a földra rogytam zokogva.
-         - Nem veszíthetem el, nem veszíthetem el ezt az embert. Nem.
Istenhez kezdtem fohászkodni, és fiigyeltem a ki-be rohangáló orvosokat.
-         Sammy. Mondott valamit?- kérdezte tőlem Linda.
-         Igen, igen, beszéltünk.- mindenki rám figyelt.
-         És miről, hogy volt?
-         Nem volt jól, nagyon nem, nagyon nem.                                                                                                  
A hangulat egyre rosszabb lett, ekkor Raque lépett ki a szomszéd kórteremből, egy kicsit mosolygott.
- Hogy van Nando?
Jól van, azt mondtál három hónapon belül felépül csak agyrázkódása volt, és  eltört a jobb lába. És Lewis,, hogy van?
Megráztam a fejemet. És a vállára hajtottam, majd zokogni kezdtem.
ekkor újra elkezdtem zokogni és a föld is elkezdett velem forogni. Majd minden elsötétedett. Egy kórteremben tértem magamhoz, Raque és Nando ült az ágyam mellett.
-         Sammy, hogy érzed magad?
-         Lewis, hogy van?
-         Lewis komába esett…- mondta Nando lehajtott fejjel.
-         Az én hibám… Nem figyeltem eléggé, bocsáss meg.
-         Nem, nem a te hibád, Nando ne emészd magad, egyszerűen…- ekkor megint sírni kezdtem. Másnap kiengedtek a korházból, de én ott akartam vele maradni, ott nem akartam egyedül hagyni, bármikor magához térhet, és akkor nekem is ott kell lennem mellette.
-         Sammy, menj haza, pihenj le, ha bármi van, szólunk, kérlek, tegnap óta semmit sem aludtál.
-         Jó, jól van, hazamegyek, tényleg rám férne egy kis alvás.
-         Rendben, holnap majd találkozunk.
-         Ok, sziasztok.
Elindultam ki, ki a kórházból, és rémisztően féltem. A szálloda ajtajában összefutottam Jensonnal.
-         Hogy van? Sammy?
Elmondtam neki, hogy mi a helyzet, láttam rajta, hogy őt is mélyen érintette, látszott rajta.
-         Jenson, én rémisztően félek.
-         Sammy, én is, holnap bemegyünk együtt a korházba?
-         Igen, Jenson jó ötlet.
Bementem a szobámba, a mi szobánkba, és sírva az ágyra dőltem. Reggel kopogásra keltem, Jenson és Sebi volt az.
-         Jó reggelt, ugye nem keltettünk fel?
-         Nem skacok, már fent voltam, pár perc és indulhatunk, addig gyertek be.
A fürdőszobában próbáltam egy kicsit rendbe tenni magamat, bár nem nagyon sikerült.
Bent a kórházban, már ott volt Anthony és Martin kint beszélgettek.
-         Sziasztok!
-         Sziasztok, van valami híretek?
-         Nincs még semmi, az orvos majd mindjárt jön.
-         Oké.
-         Látom nem nagyon aludtál.
-         Hát igen.
-         Sammy, én bemegyek Nandohoz egy kicsit, te nem jössz velem?
-         Megyek.
Beléptünk a kórtermébe, békésen aludt.
-         Gyertek csak nyugodtan.
-         Nem zavarunk?
-         Dehogyis. Gyertek csak. Van valami új hír Lewisról?
-         Nincs, az orvos egy fél órán belül ad tájékoztatást. És te, hogy vagy?
Jól vagyok. Elvileg 3 nap múlva kiengednek.
-         Az jó.
-         Sammy! Sammy!- Martin rontott be az ajtón.
-         Igen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése